Τα Νέα Μας

Σύστημα διαχείρισης παροχής υπηρεσιών WQSMS  της WeKnow!
We Know Quality Services Metric System

Ουσιαστικά πρόκειται για σύστημα μέτρησης παροχής υπηρεσιών (Quality Services Metric System(s) ) © by WeKnow!
και όχι ένα απλό Questionnaire
για τον λόγο ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οποιαδήποτε εταιρεία παρέχει υπηρεσίες διότι:

 

  •   Είναι απόλυτα παραμετροποιήσιμο ανάλογα με τις απαιτήσεις της κάθε εταιρείας.
  •   Παράγει στατιστικά στοιχεία βασισμένα στις απαντήσεις των ερωτηθέντων, με αποτέλεσμα την άμεση καταγραφή της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών.

 Πλεονεκτήματα:

  • Είναι απόλυτα παραμετροποιήσιμο για κάθε εταιρία, ανάλογα με τις απαιτήσεις της, δηλαδή προσαρμογή , απόκρυψη , πρόσθεση νέων  ερωτήσεων , στατιστικών.
  • Εμφάνιση Text Boxes (πλαισίων κειμένου-σχολίων) υπό περίπτωση ή υποερώτηση σε οποιαδήποτε ερώτηση 
  • Αλλαγή λεκτικών (περιγραφών συγκεκριμένης ερώτησης ή ακόμα και ολόκληρων sections(περιοχών))
  • Αλλαγή background , εικόνας logo της εταιρίας , τα οποία θα χρειαστούμε σε υψηλή ανάλυση)
  • Είναι διαθέσιμο σε 10 γλώσσες (Αγγλικά , Ελληνικά , Γαλλικά , Ιταλικά , Γερμανικά, Ολλανδικά, Ισπανικά , Σουηδικά , Ρώσικα , Ρουμάνικα)
  • Συνδέεται με Social Media και με οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή.
  • Μπορεί να χρησιμοποιηθεί  από οποιαδήποτε συσκευή με πρόσβαση στο Internet σε Πλατφόρμες λειτουργίας:
    Android, IOS ( Iphone 3, 3S, 4, 4S, 5 ), Blackberry, Samsung Galaxy (όλες οι versions), Tablet (Android), Windows Mobile, Όλοι οι  browsers
  • Άμεση εξαγωγή αποτελεσμάτων με παραμετρικό εύρος ημερομηνιών , γλωσσών ( on the fly το οποίο σημαίνει ότι το ερωτηματολόγιο που συμπληρώθηκε πριν  1 sec.  είναι ενεργό και διαθέσιμο προς πληροφορία.

Βασισμένο στα:

 

ISO9000. (2000). Quality Services Management Systems
ISO27000. (2012). Software engineering - Information technology -- Security techniques

 

Τυπικό παράδειγμα οθόνης στατιστικών:

Δείγμα στατιστικής ανάλυσης


Η πλατφόρμα, το interface, εξαγωγής στατιστικών στοιχείων για την εταιρεία παρέχεται από την WeKnow! . Μέσα από αυτό μπορείτε να παρακολουθείτε άμεσα την συνολική εικόνα της εταιρείας  βλέποντας τις απαντήσεις αριθμητικά, ποσοστιαία αλλά και σε διαγράμματα. Το εύρος των ημερομηνιών είναι παραμετρικό και έχει την παρακάτω δομή:

 

Υπάρχει επίσης δυνατότητα εγκατάστασης Wifi-Hotspot στον χώρο σας, έτσι ώστε η πρώτη σελίδα που θα «βλέπει» ο εκάστοτε χρήστης που θα συνδέεται στο Wi-fi να είναι η σελίδα του συστήματος μετρήσεως παροχής υπηρεσιών. (WQSMS)


Δυνατότητα ενσωμάτωσης του συστήματος WQSMS στην ιστοσελίδα της επιχείρησης, μέσω ενός link ή button.

Υποστήριξη
Σχήμα: 24 (ώρες)  Χ 7 (ημέρες)


 Εγκαταστάσεις:

1. Hotelier QSMS Metric System  Non-Mobile Version


Kipriotis Vllage Resort Hotel WQSMS Kipriotis Panorama Hotel & Suites Hotel WQSMS

 Kipriotis Maris Suites Hotel WQSMS


     
Kipriotis Panorama Aqualand WQSMS  Kipriotis Hippocrates WQSMS

EuroVillage Achilleas Hotel WQSMS


2. Mobile QSMS Metric System Mobile Version - Συμβατή απεικόνιση της ιστοσελίδας με όλες τις συσκευές (Iphone, Android, Tablet . . . και με όλους τους browsers) 

 

     
Irina Beach Hotel & Apartments
 WQSMS
 Thomas Hotel Kos WQSMS

Agios Fokas Beach Bar WQSMS

 

 

     
Mavromatis Restaurant WQSMS  Olympia Taverna Zia WQSMS

Olympia II Restaurant Zia WQSMS

  

     
Alis Restaurant WQSMS  Kipriotis Group - Restaurants WQSMS

 


*
WQSMS: Ενημερωθείτε τώρα για τα Συστήματα Μέτρησης Παροχής Υπηρεσιών μας!

Social Media Marketing - Υπηρεσίες ηλεκτρονικού Μάρκετιγκ & Επικοινωνίας


Η WeKnow προσφέρει ολοκληρωμένη υποστήριξη και συνεχή ενημέρωση σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης!
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media) αποτελούν ένα επιπλέον όπλο για να αυξήσετε το traffic σας, την επισκεψιμότητα της σελίδας σας αλλά και την δημιουργία ενός ευρύ κοινού, το λεγόμενο brand building μιας επιχείρησης, το οποίο αποτελεί την πλέον υποσχόμενη λειτουργία των social media, σε συνδυασμό με μια στοχευμένη και "έξυπνη" στρατηγική προώθησης.

Η 
Weknow αναγνωρίζει στις ανάγκες της εκάστοτε επιχείρησης και προσαρμόζει τις υπηρεσίες που προσφέρει στον τομέα κοινωνικής δικτύωσης σε τουριστικές μονάδες και ξενοδοχεία ανεξαρτήτως μεγέθους, έχοντας εισέλθει δυναμικά στον τομέα της Φιλοξενίας και του Τουρισμού.